Veelgestelde vragen

Wat zijn de kosten voor de diensten van DirectPay?

Onze kosten zijn afhankelijk van welke dienst u door ons wilt laten verrichten en het debiteurenrisico dat u wilt overdragen. Ook is het van belang op welk moment u uitbetaald wilt worden.

Hoe lever ik mijn vorderingen aan?

DirectPay verwerkt grote aantallen facturen. Om fouten te voorkomen en zaken zoveel mogelijk te standaardiseren, maken wij doorgaans gebruik van geautomatiseerde aanlevering.

Kan iedereen klant worden?

Ondernemers zijn altijd welkom bij DirectPay om de mogelijkheden te bespreken. Wel hebben wij ons toegelegd op partijen die met grote volumes werken. Neem contact op om uw mogelijkheden te bespreken.

Werkt DirectPay ook in het buitenland?

DirectPay breidt haar werkgebied steeds verder uit. Op dit moment kunt u bij ons terecht voor vorderingen op debiteuren in Nederland, België, Duitsland en heel Scandinavië.

Hoe benadert DirectPay mijn klanten?

In samenspraak met u bepalen we hoe wij uw debiteuren benaderen. Dat geldt voor de middelen die we inzetten én de toon waarop we te werk gaan.

Hoe ontvang ik het geld dat DirectPay voor mij int?

Standaard keert DirectPay iedere vrijdag uit. Bij grote volumes kan hier uiteraard van worden afgeweken.

Is DirectPay een solide bedrijf?

DirectPay is een gezond bedrijf met goede financiële ratio's. Al jaren koopt en beheert DirectPay grote volumes vorderingen in verschillende branches en staat daarbij bekend als een betrouwbare partner. Daar zijn wij trots op!

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?

We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op

sluiten Om https://www.directpay.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid